torsdag 25. februar 2010

Bomba del Tiempo og sykkelen min

På mandag dro vi for å se Bomba del Tiempo, et trommeshow med brasilianske rytmer og litt ymse. På stedet var det veldig mange europeere. Tyskere, engelskmenn og skandinaver. Snakket til en fyr for å bare snakke litt, og det viste seg at han var dansk. Litt spesielt når du er i Sør-Amerika. Det var et veldig bra trommeshow. Det eneste negative var at det kun var låsen min som var igjen på det stedet jeg hadde satt sykkelen min, og låsen var dessuten kuttet i to. Det ble altså det første som ble frastjålet meg her i Buenos Aires. Jeg har fått en falsk 10-pesoseddel fra før da, men det er det eneste. Jeg visste ikke at jeg burde sjekke sedler som er verdt 15 kroner, men nå gjør jeg det også.

1 kommentar:

  1. Uff, kjipt det med sykkelen :s må vell være litt forsiktig med slike ting kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett